• 29-11-2020, 09:10:03
    #1
    Ayın 17 sinde hastalığımın ilk gününde kombi arızalandı ve ne sıcak su geliyor ne petekler yanıyor 2 saatliğine geliyor sürekli açıp temizleyince sadece oda 2 kere geldi 12 günde belki kimsede yardıma gelemiyor çok sıkıntı sıcak su gelmemesi nasıl yapabiliriz soğuktan düzelme ihtimalimiz yok gibi yorganları falan çektik ama petek sıcak su temizlik şart filasyon ekibi gibi giyinip gelemezler mi kimisi söylemiyormuş ama biz söylüyoruz yardımcı olmuyorlar olamıyorlar adamlarda haklı bir taraftan ne yapabiliriz
  • 29-11-2020, 09:12:44
    #2
    Hem kendinizin hemde işlemi yapacak kişilerin sağlığı için bence bekleyin. Sıcak su ve oda sıcaklığı çok önemli ama işte kursağında takılıyor insanın. Allah yardımcınız olsun.
  • 29-11-2020, 09:13:31
    #3
    Yağlı Petek aldırın bir tanıdığınıza ocaktada suyu ısıtın olsun bitsin zor zamanlar zor kararlar zor işler demektir geçmiş olsun beterinden kurusun
  • 29-11-2020, 09:17:12
    #4
    Hocam bir yakınızdan elektrikli soba ve piknik tüpü getirmesini isteyin, bir süre idare edecektir. Şu durumda tamir işi riskli görünüyor(ocaktaki gazda sorun var mı bilmiyorum, yoksa tüpe de gerek yok).
    Geçmiş olsun, Allah tüm hastalara acil şifa versin.
  • 29-11-2020, 09:21:00
    #5
    Bu ne talihsizliktir. Allah şifa versin hocam, elektrikli soba ile işini görmeye çalış. Kombinin suyunu kontrol ettin mi hocam?
  • 29-11-2020, 09:23:01
    #6
    Vio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem kendinizin hemde işlemi yapacak kişilerin sağlığı için bence bekleyin. Sıcak su ve oda sıcaklığı çok önemli ama işte kursağında takılıyor insanın. Allah yardımcınız olsun.
    allah razı olsun hocam ama ister istemez banyo gereksimi için falan lazım hocam ya

    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağlı Petek aldırın bir tanıdığınıza ocaktada suyu ısıtın olsun bitsin zor zamanlar zor kararlar zor işler demektir geçmiş olsun beterinden kurusun
    amin amin hocam allah razı olsun normalde sağlık ekibi yinede çabalayacağım yetkiliye yazayım dönüş yaparım dedi

    Mhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir yakınızdan elektrikli soba ve piknik tüpü getirmesini isteyin, bir süre idare edecektir. Şu durumda tamir işi riskli görünüyor(ocaktaki gazda sorun var mı bilmiyorum, yoksa tüpe de gerek yok).
    Geçmiş olsun, Allah tüm hastalara acil şifa versin.
    Allah razı olsun hocam sıcak su sıkıntısı olmakta gerçekten bir şeylerin değerini kaybedince anlıyoruz allah beterinden korusun
  • 29-11-2020, 09:25:01
    #7
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne talihsizliktir. Allah şifa versin hocam, elektrikli soba ile işini görmeye çalış. Kombinin suyunu kontrol ettin mi hocam?
    hocam f75 hatası veriyor düzeliyor sonra f20 veriyor sonra farklı hata veriyor çok anlamsız ya
  • 29-11-2020, 09:28:31
    #8
    İstanbul içindeyseniz imzamdaki numaradan ulaşın yardımcı olmaya çalışayım.
  • 29-11-2020, 09:35:44
    #9
    Su basıncı düşmüş olabilir onu kontrol ettiniz mi?
    Bende de aynı sorun vardı suyu açıyordum kombiyi ateşlemiyordu bile.
    Su basıncı düşmüş biraz su bastım düzeldi.