Hem kendinizin hemde işlemi yapacak kişilerin sağlığı için bence bekleyin. Sıcak su ve oda sıcaklığı çok önemli ama işte kursağında takılıyor insanın. Allah yardımcınız olsun.
allah razı olsun hocam ama ister istemez banyo gereksimi için falan lazım hocam ya
Yağlı Petek aldırın bir tanıdığınıza ocaktada suyu ısıtın olsun bitsin zor zamanlar zor kararlar zor işler demektir geçmiş olsun beterinden kurusun
amin amin hocam allah razı olsun normalde sağlık ekibi yinede çabalayacağım yetkiliye yazayım dönüş yaparım dedi
Hocam bir yakınızdan elektrikli soba ve piknik tüpü getirmesini isteyin, bir süre idare edecektir. Şu durumda tamir işi riskli görünüyor(ocaktaki gazda sorun var mı bilmiyorum, yoksa tüpe de gerek yok).
Geçmiş olsun, Allah tüm hastalara acil şifa versin.
Allah razı olsun hocam sıcak su sıkıntısı olmakta gerçekten bir şeylerin değerini kaybedince anlıyoruz allah beterinden korusun