Ayın 17 sinde hastalığımın ilk gününde kombi arızalandı ve ne sıcak su geliyor ne petekler yanıyor 2 saatliğine geliyor sürekli açıp temizleyince sadece oda 2 kere geldi 12 günde belki kimsede yardıma gelemiyor çok sıkıntı sıcak su gelmemesi nasıl yapabiliriz soğuktan düzelme ihtimalimiz yok gibi yorganları falan çektik ama petek sıcak su temizlik şart filasyon ekibi gibi giyinip gelemezler mi kimisi söylemiyormuş ama biz söylüyoruz yardımcı olmuyorlar olamıyorlar adamlarda haklı bir taraftan ne yapabiliriz