Boy takıntısı olan var mı?
33
●675
- 29-11-2020, 15:11:40Üyeliği durdurulduİlkokulda ve ortaokulda yaşıtlarıma göre boyum çok kısaydı ve okula gelip giderken hafif bir rüzgar estiğinde gözüme toz kaçıyordu buda beni üzüyordu. Hep dua ederdim uzun boylu olayım diye, şuan boyum 1.87.
- 29-11-2020, 17:07:51Boyum 1.90+ kilom 63 dışardan bakıldığında zayıf olarak tanımlanacak gruptayım, kilo alsam bile belli olmuyor mağazalarda kendime uygun bedende kıyafet bulmakta zorlandığım oluyor. Toplu taşımada rahat oturamıyorum eski tip kapılardan geçerken kafamı vuruyorum
Boyunuz çok kısa değil ama çok uzun olmanın da bazı dezavantajları var yaşınızı bilmiyorum ancak 24-25 yaşına kadar insanların boyu uzamaya devam ediyor. Ve hayat devam ediyor çok takılmamanızı öneririm
- 29-11-2020, 19:45:131.68 boyum.
Eskiden toplu fotoğraf ve asansör fobim vardi o nedenle 😂😂😂
Ancak boyun değil fiziksel ve zihinsel becerilerin onemli olduğunu gördükçe 20 li yaslarin ortalarında atlattim bu rahatsiz olma işini
Boyunuz çok kısa değil ama çok uzun olmanın da bazı dezavantajları var yaşınızı bilmiyorum ancak 24-25 yaşına kadar insanların boyu uzamaya devam ediyor. Ve hayat devam ediyor çok takılmamanızı öneririm
lakaplar falan havada uçuyordu. Ama ben deli gibi süt içerdim ilk okul bitti 3 ayda uzadım lisede uzun biriydim 🙃 boyu hiç takmam aslında ama benden uzun bir kız arkadaş istemem açıkçası