• 28-11-2020, 22:43:43
    #10
    1.70 Ben ne yapayım hocam o zaman
  • 28-11-2020, 22:44:58
    #11
    onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende 178 im hobbitten farksız hissediyorum
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boy takıntısı olan var mı? Boyunuz kaç? 1.76 boyundayım ama nedense boy takıntım çok var. Nasıl atlatabilirim? Arkadaşlarım genelde 1.80 üstü.
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1.75-1.76 yım. Arada oluyor. Takmamaya çalışıyorum. Taksamda bir faydası olmayacak zaten.
    1.75-1.78 diye boy mu olur 1.87 olarak sizlere gülümsüyorum
    Şaka şaka, gayet normal beyler boylarınız hatta TR ortalamasının da 3 ila 6 cm üstündesiniz, ya 1.55-1.65 olsaydınız?
  • 28-11-2020, 22:45:52
    #12
    Boyun ne önemi var ki ?
    Önemli olan insanın bence iç güzelliği muhabbetinin güzelliği boyum 1.73 1.90 arkadaşım da var 1.70 arkadaşım da var daha bugüne kadar boyum yüzünden kimseden eleştiri almadım
    " Bir o kadar da yerin dibinde olanlardanız "
  • 28-11-2020, 22:46:48
    #13
    20 yaşındayım senelerdir 171 cm boyum var. Daha uzamıyorum. Çok takıntı yapıyorum. Özellikle kadınlar erkek dediğin 1.85-1.90 boyunda olacak falan diyince üzülüyorum.
  • 28-11-2020, 22:46:55
    #14
    Benim boyum 170 yaklaşık 2 sene 180 boyunda bir kızla birlikteydim sonradan takıntım psikolojik olarak yok oldu Basketbol oynamıyorsanız boyun hiçbir faydası yok
  • 28-11-2020, 22:48:33
    #15
    Bu devirde g.. yere yakın olandan korkacaksın.
  • 28-11-2020, 22:54:18
    #16
    Boy değilde spor salonumuz kapandıģı için "en "takıntım olmaya başladı biraz
  • 28-11-2020, 23:02:04
    #17
    onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende 178 im hobbitten farksız hissediyorum
    173 üm baya uzun hissediyorum
  • 28-11-2020, 23:02:46
    #18
    1,74 falanım bende. 1,8 olsam daha iyi olurdu.