Boy takıntısı olan var mı?
33
●675
- 28-11-2020, 22:44:58onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle1.75-1.78 diye boy mu olurmersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.87 olarak sizlere gülümsüyorum 
Şaka şaka, gayet normal beyler boylarınız hatta TR ortalamasının da 3 ila 6 cm üstündesiniz, ya 1.55-1.65 olsaydınız? - 28-11-2020, 22:46:4820 yaşındayım senelerdir 171 cm boyum var. Daha uzamıyorum. Çok takıntı yapıyorum. Özellikle kadınlar erkek dediğin 1.85-1.90 boyunda olacak falan diyince üzülüyorum.
- 28-11-2020, 23:02:04173 üm baya uzun hissediyorumonuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
