• 28-11-2020, 23:04:40
    #19
    Öyle bi takıntım yok, başkalarında da hiç dikkat etmem boyu uzun mu kısa mı diye. Uzunca bir zamandır da kaç diye ölçmemiştim, şimdi baktım 1.75 miş. Kafanıza takmayacağınız bir şey varsa o da fiziksel özelliklerinizdir. Kasmayın çok
  • 28-11-2020, 23:14:27
    #20
    ayoft.com
    1.82 boyum var daha da uzamak istiyorum. Fakat bu bana özel, kendimden kısa olan birini aa kısaymış diye farketmem bile, dert etmeyin bence ülke ortalaması o kadar yüksek değil.
  • 28-11-2020, 23:14:51
    #21
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    kilonuz kaç ?
  • 28-11-2020, 23:18:10
    #22
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kilonuz kaç ?
    70-74 arası değişiyor sürekli hocam kilo versem bile alıyorum geri
  • 28-11-2020, 23:18:53
    #23
    1,80im, hayatım boyunca hep 1,75 olmak istedim. Lise boyunca "sırık, uzun, devede de boy var vs." gibi şakalarla boyuma laf vurdular. O yüzden gereğinden fazla uzunum sanıyordum. Zaten çevremde de pek uzun yoktu benim gibi. Ama üniversiteye gittikten sonra halimden memnunun. Hele ki şimdi 1,75 olup keşke 1,80 olsaydım diyenleri gördükçe demek ki boyum ideal diyorum

    Bence düzgün bir fiziğiniz varsa 1,70+ gayet ideal. Kızların çoğu 1,55-1,65 bandında. Eşinizden 5-10cm uzun olmanız yeter sizin açınızdan ama bence o da saçma. Neden illa ki erkek uzun olsun ki. Ben kendimden 5cm uzun biriyle de çıkardım sorunsuz bir şekilde. Önemli olan kalplerin aynı boyda olması. Diğer türlü boy takıntısı olup bana kısa/uzun diyen birini bir ömür çekemem
  • 29-11-2020, 01:53:08
    #24
    Benim boyum 1.75 ama bacaklarım gövdeme göre uzun olduğu ve fit olduğum için çevremdekiler 1.80 boyunda gözüktüğümü söylüyolar o yüzden problem yok
  • 29-11-2020, 09:12:01
    #25
    doktor kontrolunde growtf hormonu alabilirsiniz 1 senede 2-4 cm uzatabilir ama doktor kontrolunde burasi cokkomelli
  • 29-11-2020, 09:50:55
    #26
    Benim boy 1.93 ve lise son sınıfa kadar boyumun hep dezavantaj olduğunu düşündüm çünkü etrafımdakilerden baya uzundum. Şuan boyumdan gayet memnunum ve çevremdeki diğer insanların boyları hiç dikkatimi çekmiyor. Önemli olan insanın karakteri sonuçta
  • 29-11-2020, 11:40:24
    #27
    Benimde boyum 175 bende hep kısa olduğumu düşünüyordum yalnız değilmişim onu farkettim