Benim boy 1.93 ve lise son sınıfa kadar boyumun hep dezavantaj olduğunu düşündüm çünkü etrafımdakilerden baya uzundum. Şuan boyumdan gayet memnunum ve çevremdeki diğer insanların boyları hiç dikkatimi çekmiyor. Önemli olan insanın karakteri sonuçta