1,80im, hayatım boyunca hep 1,75 olmak istedim. Lise boyunca "sırık, uzun, devede de boy var vs." gibi şakalarla boyuma laf vurdular. O yüzden gereğinden fazla uzunum sanıyordum. Zaten çevremde de pek uzun yoktu benim gibi. Ama üniversiteye gittikten sonra halimden memnunun. Hele ki şimdi 1,75 olup keşke 1,80 olsaydım diyenleri gördükçe demek ki boyum ideal diyorum

Bence düzgün bir fiziğiniz varsa 1,70+ gayet ideal. Kızların çoğu 1,55-1,65 bandında. Eşinizden 5-10cm uzun olmanız yeter sizin açınızdan ama bence o da saçma. Neden illa ki erkek uzun olsun ki. Ben kendimden 5cm uzun biriyle de çıkardım sorunsuz bir şekilde. Önemli olan kalplerin aynı boyda olması. Diğer türlü boy takıntısı olup bana kısa/uzun diyen birini bir ömür çekemem