onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende 178 im hobbitten farksız hissediyorum
bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boy takıntısı olan var mı? Boyunuz kaç? 1.76 boyundayım ama nedense boy takıntım çok var. Nasıl atlatabilirim? Arkadaşlarım genelde 1.80 üstü.
mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 1.75-1.76 yım. Arada oluyor. Takmamaya çalışıyorum. Taksamda bir faydası olmayacak zaten.
1.75-1.78 diye boy mu olur 1.87 olarak sizlere gülümsüyorum
Şaka şaka, gayet normal beyler boylarınız hatta TR ortalamasının da 3 ila 6 cm üstündesiniz, ya 1.55-1.65 olsaydınız?