Boyum 1.90+ kilom 63 dışardan bakıldığında zayıf olarak tanımlanacak gruptayım, kilo alsam bile belli olmuyor mağazalarda kendime uygun bedende kıyafet bulmakta zorlandığım oluyor. Toplu taşımada rahat oturamıyorum eski tip kapılardan geçerken kafamı vuruyorum Boyunuz çok kısa değil ama çok uzun olmanın da bazı dezavantajları var yaşınızı bilmiyorum ancak 24-25 yaşına kadar insanların boyu uzamaya devam ediyor. Ve hayat devam ediyor çok takılmamanızı öneririm