Boyum 1.85 ilk okulda çok kısaydım hatta sıralarda hep en öndeydim

lakaplar falan havada uçuyordu. Ama ben deli gibi süt içerdim ilk okul bitti 3 ayda uzadım lisede uzun biriydim 🙃 boyu hiç takmam aslında ama benden uzun bir kız arkadaş istemem açıkçası