İlkokulda ve ortaokulda yaşıtlarıma göre boyum çok kısaydı ve okula gelip giderken hafif bir rüzgar estiğinde gözüme toz kaçıyordu buda beni üzüyordu. Hep dua ederdim uzun boylu olayım diye, şuan boyum 1.87.