Forumdan bana ulaştığını söyleyen birisine işini dediği saatte teslim ettim. Ertesi gün sabah sende olur ücret dedi. Şimdi ya görüldü atıyor ya hastanedeyim diyor, ya hastam var diyor. 2 3 gün geçti. Telefonları da açmıyor.
Elimde telefon numarası ve ismi mevcut sadece. Şikayet konusu isim olmadan açılamıyor mu ? Bu isim için kime yazmam lazım ? r10 üyeliği olduğuna eminim. Lütfen yardımcı olur musunuz bana... İnsanlar işini yaptırırken alelacele yaptırıyor. Ödemeye gelince bahaneler uyduruyor. Bu da iyiymiş... İlk kez başıma geldi yıllardır.
@Coskun;
İş yaptım paramı alamıyorum.
16
●559
- 19-09-2020, 11:27:24
- 19-09-2020, 11:30:18Elinizdeki tüm bilgileri moderatore mesaj atin veya şikâyet konusu açıp oraya yazın forumda kayıtlıysa çıkarbilgehan44 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 19-09-2020, 11:30:56Hangi moderatöre... Etiket atabilir misiniz veya ismini söyleyebilir misinizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2020, 11:31:48Forumdan yazıyorum diyen kişilere ilk önce R10 ismini sorup,forumdan pm atarak doğrulayın hocam. Naçizane tavsiyem.
- 19-09-2020, 11:32:26https://www.r10.net/yonetim-kadrosu/ istediğiniz online bir moderatore iletinysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2020, 11:32:44Bilemedim ki. Sıkıntı yok ismi numarası var bir şekilde bir yerlere şikayet ederim. Ama ısrarla bahaneler uydurup duruyor.karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2020, 11:36:42Bende de var öyle biri. Hayrına iş yaptık sonra 2 parça iş yaptık. Sonra 3. İşte benim bütün gecemi işgal etti elimdeki para alacağım işi yaptırmadi para isteyince cevap yok, 3 hafta içinde 3 kere sordum en sonunda zahmet edip taziyem var diye cevap verdi. Ofise geçince verecekmiş. 3 hafta da öyle gecti. Şimdi kendini adam zannedip boş beleş şeyler dağıtıyor. Bende adam sanmıştım ama maalesef böyle suistimal oluyor kardeşim. Şikayet bile acmadjm çünkü adam olması lazım yalancı 3 kurusluk varlıklara değmez. Haram zehir ettim çıkar bir yerinden. Daha dün hastane ile uğraşıyordum 2 kuruş para bulamadım aksama kadar. Bunlarda akıllı geçiniyor.
- 19-09-2020, 11:37:09AdministratorÖdeme yaptığınız bir hesap numarası yok mu ? onu şikayet edin.
- 19-09-2020, 11:38:32Abi işi yaptım gönderdim. Telefon numarası var özelden attım sana. Şimdi bahanelerle bekletiyor 2 gündür. Evde hasta hasta bununla uğraşıyorum. İsmi de var. Ama r10 profilini numaradan bulamıyorum ben. Şikayet konusu da açamıyorum malesefCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle