Bende de var öyle biri. Hayrına iş yaptık sonra 2 parça iş yaptık. Sonra 3. İşte benim bütün gecemi işgal etti elimdeki para alacağım işi yaptırmadi para isteyince cevap yok, 3 hafta içinde 3 kere sordum en sonunda zahmet edip taziyem var diye cevap verdi. Ofise geçince verecekmiş. 3 hafta da öyle gecti. Şimdi kendini adam zannedip boş beleş şeyler dağıtıyor. Bende adam sanmıştım ama maalesef böyle suistimal oluyor kardeşim. Şikayet bile acmadjm çünkü adam olması lazım yalancı 3 kurusluk varlıklara değmez. Haram zehir ettim çıkar bir yerinden. Daha dün hastane ile uğraşıyordum 2 kuruş para bulamadım aksama kadar. Bunlarda akıllı geçiniyor.