• 19-09-2020, 11:39:38
    #10
    Administrator
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi işi yaptım gönderdim. Telefon numarası var özelden attım sana. Şimdi bahanelerle bekletiyor 2 gündür. Evde hasta hasta bununla uğraşıyorum. İsmi de var. Ama r10 profilini numaradan bulamıyorum ben. Şikayet konusu da açamıyorum malesef
    Profil teyid almadan işlem yaparsanız kullanıcıyı bulamamanız gayet normal. anladığım kadarıyla elinizde bir telefon numarası ve parayı yatırdığınız bir hesap numarası var. Bunlarla ilgili suç duyurusunda bulunabilirsiniz.
  • 19-09-2020, 11:41:09
    #11
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil teyid almadan işlem yaparsanız kullanıcıyı bulamamanız gayet normal. anladığım kadarıyla elinizde bir telefon numarası ve parayı yatırdığınız bir hesap numarası var. Bunlarla ilgili suç duyurusunda bulunabilirsiniz.
    Hayır abi ben grafikerim. Dediği işi yaptım teslim ettim. O da sabah para atarım dedi. birkaç gün geçti atmıyor. Elimde telefon numarası ve ismi var sadece. Bana para gelmedi. Bende birine para göndermedim.
  • 19-09-2020, 11:42:05
    #12
    Administrator
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır abi ben grafikerim. Dediği işi yaptım teslim ettim. O da sabah para atarım dedi. birkaç gün geçti atmıyor. Elimde telefon numarası ve ismi var sadece. Bana para gelmedi. Bende birine para göndermedim.
    Dikkat etmelisiniz. Her zaman tedbirli hareket etmenizi öneririm
  • 19-09-2020, 11:44:05
    #13
    Administrator
    @TRdamarferdici; Daha önce banlanan bir kişiye çalışma yapmışsınız.
  • 19-09-2020, 11:47:13
    #14
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TRdamarferdici; Daha önce banlanan bir kişiye çalışma yapmışsınız.
    bu kim tanımıyorum ki abi ben.
  • 19-09-2020, 12:36:26
    #15
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kim tanımıyorum ki abi ben.
    Telefon numarası ve ismi bu profil ile uyusuyordur diye Coşkun abi atmıştır profili. Profili inceledim önceki üyelikleri yine tasarım ücreti odemedi diye ban yemiş
  • 19-09-2020, 16:10:05
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon numarası ve ismi bu profil ile uyusuyordur diye Coşkun abi atmıştır profili. Profili inceledim önceki üyelikleri yine tasarım ücreti odemedi diye ban yemiş
    Bu profilinde sahibi sanırım.
    https://www.r10.net/members/103198-maskelialbay.html
  • 19-09-2020, 17:07:29
    #17
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ilk hesabı onun ve tasarım ücretini vermediğinden ban yemiş.