Abi işi yaptım gönderdim. Telefon numarası var özelden attım sana. Şimdi bahanelerle bekletiyor 2 gündür. Evde hasta hasta bununla uğraşıyorum. İsmi de var. Ama r10 profilini numaradan bulamıyorum ben. Şikayet konusu da açamıyorum malesef
Profil teyid almadan işlem yaparsanız kullanıcıyı bulamamanız gayet normal. anladığım kadarıyla elinizde bir telefon numarası ve parayı yatırdığınız bir hesap numarası var. Bunlarla ilgili suç duyurusunda bulunabilirsiniz.