Ödeme yaptığınız bir hesap numarası yok mu ? onu şikayet edin.
Abi işi yaptım gönderdim. Telefon numarası var özelden attım sana. Şimdi bahanelerle bekletiyor 2 gündür. Evde hasta hasta bununla uğraşıyorum. İsmi de var. Ama r10 profilini numaradan bulamıyorum ben. Şikayet konusu da açamıyorum malesef