Forumdan bana ulaştığını söyleyen birisine işini dediği saatte teslim ettim. Ertesi gün sabah sende olur ücret dedi. Şimdi ya görüldü atıyor ya hastanedeyim diyor, ya hastam var diyor. 2 3 gün geçti. Telefonları da açmıyor.

Elimde telefon numarası ve ismi mevcut sadece. Şikayet konusu isim olmadan açılamıyor mu ? Bu isim için kime yazmam lazım ? r10 üyeliği olduğuna eminim. Lütfen yardımcı olur musunuz bana... İnsanlar işini yaptırırken alelacele yaptırıyor. Ödemeye gelince bahaneler uyduruyor. Bu da iyiymiş... İlk kez başıma geldi yıllardır.
@Coskun;