karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdan yazıyorum diyen kişilere ilk önce R10 ismini sorup,forumdan pm atarak doğrulayın hocam. Naçizane tavsiyem.
Bilemedim ki. Sıkıntı yok ismi numarası var bir şekilde bir yerlere şikayet ederim. Ama ısrarla bahaneler uydurup duruyor.