• 08-09-2020, 21:10:31
    #10
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak bunu kastettiginizi dusunuyor ve sonuna kadar katılıyorum.

    https://m.youtube.com/watch?v=jsndPcV_ULg
    dünyada her dakikada 6 kişi açlıktan ölüyor. 1 günde çöpe atılan ekmek sayısı 1milyarı aşmış durumunda. baba çocuğunu gezdirirken dondurmacının bakkalın manavın önünden geçemiyor. çocugun canı ister cebinde kuruş yok adamın nasıl alsın. bu hayattaki en kötü şeylerden biri düşünsenize. çocugun birşey istiyor alamıyorsun. karın çocugun açlıktan karnı ağrıyor elinden birşey gelmiyor. çalıp çırpmak istiyorsun yağmalamak istiyorsun ama Allah korkusu var. yapamıyorsun. corona çıkıyor kolonya ya zam ona zam şuna zam. fakir yine ölüme mahkum. zenginin cebi dolsun diye yok yerden zam yapıyorlar. bakkal arkadaşım ekmeğin gelişi 75krş diyor karsı bakkal 1 tlye satıyor kendisi 1.25tl dedim neden? dediki bana fazla kazanmak için. kavga edip konuşmuyorum bile onunla. maske 1 TL zorunluluğu geldi şuan 50krşa satıyorlar. e şerefsizler madem zarar etmiyorsun ne diye 5tlye satıyorsun. kolonyalar 3 5 TL alan yok. bunlar bu dünyada yaşasın biz öteki dünyada beyler gibi yaşayalım ama bu dünyada eziyet çile çekelim. benim isyanım buna arkadaşım. madem bizi bu dünyaya getirdin neden zertüperişan ediyorsun. ele ayağa muhtaç ediyorsun.
  • 08-09-2020, 21:12:09
    #11
    (Resûlüm!) Artık onların malları da evlatları da seni imrendirmesin. Ancak Allah, dünya hayatında onlara, bunlarla azap etmeyi ve kâfir olarak canlarının çıkmasını diler. Tevbe 55

    Herkesin sınavı farklı.. Birisi mark zuckerberg gibi servete sahip olup 1 kuruşunu hayır için harcamayacak.. Diğeri de 2-3bin tl lık maaşla ordan oraya herkese yardıma koşmaya çalışacak. Herkes tam karşılığını alacak.

    Bu dünyanın tadını çıkarmaya gelmedik. Sınav olmaya geldik..
  • 08-09-2020, 21:21:35
    #12
    kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Resûlüm!) Artık onların malları da evlatları da seni imrendirmesin. Ancak Allah, dünya hayatında onlara, bunlarla azap etmeyi ve kâfir olarak canlarının çıkmasını diler. Tevbe 55

    Herkesin sınavı farklı.. Birisi mark zuckerberg gibi servete sahip olup 1 kuruşunu hayır için harcamayacak.. Diğeri de 2-3bin tl lık maaşla ordan oraya herkese yardıma koşmaya çalışacak. Herkes tam karşılığını alacak.

    Bu dünyanın tadını çıkarmaya gelmedik. Sınav olmaya geldik..
    ben hem bu dünyada hem öteki dünyada kazanmak istiyorum. bana çok para verin hayır kuruluna da bağışlarım herşey yaparım. ama bana bu dünyada eziyet çile anne babamın açlığı onlara bakamam. onları param olmadığı için hastaneye götüremediğim için gözümün önünde kaybediyorsam bana şükür et demeyin.
  • 08-09-2020, 21:23:53
    #13
    BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünyada her dakikada 6 kişi açlıktan ölüyor. 1 günde çöpe atılan ekmek sayısı 1milyarı aşmış durumunda. baba çocuğunu gezdirirken dondurmacının bakkalın manavın önünden geçemiyor. çocugun canı ister cebinde kuruş yok adamın nasıl alsın. bu hayattaki en kötü şeylerden biri düşünsenize. çocugun birşey istiyor alamıyorsun. karın çocugun açlıktan karnı ağrıyor elinden birşey gelmiyor. çalıp çırpmak istiyorsun yağmalamak istiyorsun ama Allah korkusu var. yapamıyorsun. corona çıkıyor kolonya ya zam ona zam şuna zam. fakir yine ölüme mahkum. zenginin cebi dolsun diye yok yerden zam yapıyorlar. bakkal arkadaşım ekmeğin gelişi 75krş diyor karsı bakkal 1 tlye satıyor kendisi 1.25tl dedim neden? dediki bana fazla kazanmak için. kavga edip konuşmuyorum bile onunla. maske 1 TL zorunluluğu geldi şuan 50krşa satıyorlar. e şerefsizler madem zarar etmiyorsun ne diye 5tlye satıyorsun. kolonyalar 3 5 TL alan yok. bunlar bu dünyada yaşasın biz öteki dünyada beyler gibi yaşayalım ama bu dünyada eziyet çile çekelim. benim isyanım buna arkadaşım. madem bizi bu dünyaya getirdin neden zertüperişan ediyorsun. ele ayağa muhtaç ediyorsun.
    Kullarının bir kısmı fırsatcı,sömürücü vs ise yaradanın suçu ne ?
    Bana göre herkezi eşit yarattı ama eşitliği bozan kullar..Dünyada herkez birbirine yardım etse.Kan emici insanları sömürenler olmasa bu dedikleriniz olur muydu tabiki de hayir..Peki hepimiz bolluk icinde yasasaydik o zaman niye yaratsin ki Allah.Ben boyle dusunuyorum.Mesela benim annem 39 yasinda bundan 6 sene once ben 24 yasindayken birden bire vefat etti .Olum nedeni iki otopsiye ragmen cikmadi.4 kardes kaldik en kcugu su an 9 yasinda simdi bende bazen diyorum ki bu kucuk kardesimin sucu neydi bizim sucumuz neydi anasiz kaldik .TAKDİRİ İLAHİ..ALLAH HERKEZİ BİR ŞEYLE İMTİHAN EDER.Herkezin sınavı farklı.Ben böyle düşünüyorum.
  • 08-09-2020, 21:28:40
    #14
    kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Resûlüm!) Artık onların malları da evlatları da seni imrendirmesin. Ancak Allah, dünya hayatında onlara, bunlarla azap etmeyi ve kâfir olarak canlarının çıkmasını diler. Tevbe 55

    Herkesin sınavı farklı.. Birisi mark zuckerberg gibi servete sahip olup 1 kuruşunu hayır için harcamayacak.. Diğeri de 2-3bin tl lık maaşla ordan oraya herkese yardıma koşmaya çalışacak. Herkes tam karşılığını alacak.

    Bu dünyanın tadını çıkarmaya gelmedik. Sınav olmaya geldik..
    Katılıyorum.
  • 08-09-2020, 21:28:58
    #15
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullarının bir kısmı fırsatcı,sömürücü vs ise yaradanın suçu ne ?
    Bana göre herkezi eşit yarattı ama eşitliği bozan kullar..Dünyada herkez birbirine yardım etse.Kan emici insanları sömürenler olmasa bu dedikleriniz olur muydu tabiki de hayir..Peki hepimiz bolluk icinde yasasaydik o zaman niye yaratsin ki Allah.Ben boyle dusunuyorum.Mesela benim annem 39 yasinda bundan 6 sene once ben 24 yasindayken birden bire vefat etti .Olum nedeni iki otopsiye ragmen cikmadi.4 kardes kaldik en kcugu su an 9 yasinda simdi bende bazen diyorum ki bu kucuk kardesimin sucu neydi bizim sucumuz neydi anasiz kaldik .TAKDİRİ İLAHİ..ALLAH HERKEZİ BİR ŞEYLE İMTİHAN EDER.Herkezin sınavı farklı.Ben böyle düşünüyorum.
    anlattığın çok komik birşey. 2 çocuk yapıyorsun kendi haline bırakıyorsun bakalım hangisi nasıl adam olacak? çocuk demezmi bana bakıyorsan niye beni doğurdun? imtihan sınav falan hikaye. kullar böyle yapmışsa beni yakacağına gitsin onları yaksın. Ben o dediğin kullar yüzünden isyanci oldum. Allahın gücü kudreti yokmu bunların canına okusun? belli bir süre sonra artık şükür edesim gelmiyor. çoluk cocuğa tecavüz edenler müslüman kız çocuklarına tecavüz edip katleden İsrailliler hayla yaşıyorsa ben şükür etmem. neymiş o çocuklar cennete gidecekmiş. gitsinlerde ne bu dünyada tecavüz ediyorsun
  • 08-09-2020, 21:34:53
    #16
    BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlattığın çok komik birşey. 2 çocuk yapıyorsun kendi haline bırakıyorsun bakalım hangisi nasıl adam olacak? çocuk demezmi bana bakıyorsan niye beni doğurdun? imtihan sınav falan hikaye. kullar böyle yapmışsa beni yakacağına gitsin onları yaksın. Ben o dediğin kullar yüzünden isyanci oldum. Allahın gücü kudreti yokmu bunların canına okusun? belli bir süre sonra artık şükür edesim gelmiyor. çoluk cocuğa tecavüz edenler müslüman kız çocuklarına tecavüz edip katleden İsrailliler hayla yaşıyorsa ben şükür etmem. neymiş o çocuklar cennete gidecekmiş. gitsinlerde ne bu dünyada tecavüz ediyorsun
    Ya hocam konuşturma beni.Allah seni sınav için yarattı .O zaman herşey güllük gülüstanlık olsa niye yaratsın sizi.Çalışın sizde kazanın bu kadar basit.Kimileri bu dünyada dediklerinizin cezasını çeker kimileri diğer dünyada.Bana göre siz önce imamınızı tazeleyin.Allah mı dedi tecavüz dedin çoçuklara diye töbe şaha.Kulları karaktersizce yaradanın suçu ne...Şöyle düşün r10 bir ticaret yeri .bazıları bazılarını dolan-dırıyor ve sen diyorsun ki r10 suçlu...Anlattıgın tam buna benziyor.Herkezin fikrine saygı duyun bence.İyi forumlar..
  • 08-09-2020, 21:37:37
    #17
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hocam konuşturma beni.Allah seni sınav için yarattı .O zaman herşey güllük gülüstanlık olsa niye yaratsın sizi.Çalışın sizde kazanın bu kadar basit.Kimileri bu dünyada dediklerinizin cezasını çeker kimileri diğer dünyada.Bana göre siz önce imamınızı tazeleyin.Allah mı dedi tecavüz dedin çoçuklara diye töbe şaha.Kulları karaktersizce yaradanın suçu ne...Şöyle düşün r10 bir ticaret yeri .bazıları bazılarını dolan-dırıyor ve sen diyorsun ki r10 suçlu...Anlattıgın tam buna benziyor.Herkezin fikrine saygı duyun bence.İyi forumlar..
    ben herkesin fikrine saygı duyuyorum. benim tek isteğim. insanlar insan gibi yaşasın açlıktan ölmesin çocuklar tecavüze uğramasın. eğer gücüm kudretim olsa inan bunlara müsaade etmezdim. Allah göstermesin senin benim başıma gelseydi eğer böyle düşünürmüydğk bilemeyiz.
  • 08-09-2020, 21:44:10
    #18
    BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben herkesin fikrine saygı duyuyorum. benim tek isteğim. insanlar insan gibi yaşasın açlıktan ölmesin çocuklar tecavüze uğramasın. eğer gücüm kudretim olsa inan bunlara müsaade etmezdim. Allah göstermesin senin benim başıma gelseydi eğer böyle düşünürmüydğk bilemeyiz.
    Bak sevgili hocam yine söylüyorum.Babamla görüşmüyoruz..Annem 39 yaşında birden bire vefat etti ve ben daha ölüm nedenini bile bilmiyorum.En küçük kardeşim 9 yaşında.Bacımı evlendirdim.Biraderim askerden geldi vs şu an 25 yaşında.Ben 30 yaşındayım..En küçük kardeşim 3 yaşındaydı ve 2 sene hiç konuşamadı.Hiperaktif.Şu an 9 yaşında aslanlar gibi .Ben pes etmedim ama bende çok isyan ettim bizim suçumuz ney diye.Sonra gördüm ve anladım ki bu dünyada tek bu durumda olan bizler degiliz.Bazı insanların anası yok babası yok.Tecavüze ugrayanlar sömürülenler vs vs uzar gider.Ben yine de herkezin imtihanın ayrı oldugunu düşünüyorum..Bazıları bu dinyada bazıları diger dünyada hakkını hakettiğini alacaktır diye düşünüyorum.Allah imanımızı korusun inşallah.


    https://www.youtube.com/watch?v=bywNU2LcSWo

    Herkezin izlemesini tavsiye ederim.Bir çok sorunun cevabı burda.