BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlattığın çok komik birşey. 2 çocuk yapıyorsun kendi haline bırakıyorsun bakalım hangisi nasıl adam olacak? çocuk demezmi bana bakıyorsan niye beni doğurdun? imtihan sınav falan hikaye. kullar böyle yapmışsa beni yakacağına gitsin onları yaksın. Ben o dediğin kullar yüzünden isyanci oldum. Allahın gücü kudreti yokmu bunların canına okusun? belli bir süre sonra artık şükür edesim gelmiyor. çoluk cocuğa tecavüz edenler müslüman kız çocuklarına tecavüz edip katleden İsrailliler hayla yaşıyorsa ben şükür etmem. neymiş o çocuklar cennete gidecekmiş. gitsinlerde ne bu dünyada tecavüz ediyorsun
Ya hocam konuşturma beni.Allah seni sınav için yarattı .O zaman herşey güllük gülüstanlık olsa niye yaratsın sizi.Çalışın sizde kazanın bu kadar basit.Kimileri bu dünyada dediklerinizin cezasını çeker kimileri diğer dünyada.Bana göre siz önce imamınızı tazeleyin.Allah mı dedi tecavüz dedin çoçuklara diye töbe şaha.Kulları karaktersizce yaradanın suçu ne...Şöyle düşün r10 bir ticaret yeri .bazıları bazılarını dolan-dırıyor ve sen diyorsun ki r10 suçlu...Anlattıgın tam buna benziyor.Herkezin fikrine saygı duyun bence.İyi forumlar..