Kullarının bir kısmı fırsatcı,sömürücü vs ise yaradanın suçu ne ?
Bana göre herkezi eşit yarattı ama eşitliği bozan kullar..Dünyada herkez birbirine yardım etse.Kan emici insanları sömürenler olmasa bu dedikleriniz olur muydu tabiki de hayir..Peki hepimiz bolluk icinde yasasaydik o zaman niye yaratsin ki Allah.Ben boyle dusunuyorum.Mesela benim annem 39 yasinda bundan 6 sene once ben 24 yasindayken birden bire vefat etti .Olum nedeni iki otopsiye ragmen cikmadi.4 kardes kaldik en kcugu su an 9 yasinda simdi bende bazen diyorum ki bu kucuk kardesimin sucu neydi bizim sucumuz neydi anasiz kaldik .TAKDİRİ İLAHİ..ALLAH HERKEZİ BİR ŞEYLE İMTİHAN EDER.Herkezin sınavı farklı.Ben böyle düşünüyorum.
anlattığın çok komik birşey. 2 çocuk yapıyorsun kendi haline bırakıyorsun bakalım hangisi nasıl adam olacak? çocuk demezmi bana bakıyorsan niye beni doğurdun? imtihan sınav falan hikaye. kullar böyle yapmışsa beni yakacağına gitsin onları yaksın. Ben o dediğin kullar yüzünden isyanci oldum. Allahın gücü kudreti yokmu bunların canına okusun? belli bir süre sonra artık şükür edesim gelmiyor. çoluk cocuğa tecavüz edenler müslüman kız çocuklarına tecavüz edip katleden İsrailliler hayla yaşıyorsa ben şükür etmem. neymiş o çocuklar cennete gidecekmiş. gitsinlerde ne bu dünyada tecavüz ediyorsun