ben herkesin fikrine saygı duyuyorum. benim tek isteğim. insanlar insan gibi yaşasın açlıktan ölmesin çocuklar tecavüze uğramasın. eğer gücüm kudretim olsa inan bunlara müsaade etmezdim. Allah göstermesin senin benim başıma gelseydi eğer böyle düşünürmüydğk bilemeyiz.
Bak sevgili hocam yine söylüyorum.Babamla görüşmüyoruz..Annem 39 yaşında birden bire vefat etti ve ben daha ölüm nedenini bile bilmiyorum.En küçük kardeşim 9 yaşında.Bacımı evlendirdim.Biraderim askerden geldi vs şu an 25 yaşında.Ben 30 yaşındayım..En küçük kardeşim 3 yaşındaydı ve 2 sene hiç konuşamadı.Hiperaktif.Şu an 9 yaşında aslanlar gibi .Ben pes etmedim ama bende çok isyan ettim bizim suçumuz ney diye.Sonra gördüm ve anladım ki bu dünyada tek bu durumda olan bizler degiliz.Bazı insanların anası yok babası yok.Tecavüze ugrayanlar sömürülenler vs vs uzar gider.Ben yine de herkezin imtihanın ayrı oldugunu düşünüyorum..Bazıları bu dinyada bazıları diger dünyada hakkını hakettiğini alacaktır diye düşünüyorum.Allah imanımızı korusun inşallah.
https://www.youtube.com/watch?v=bywNU2LcSWo
Herkezin izlemesini tavsiye ederim.Bir çok sorunun cevabı burda.