Ya hocam konuşturma beni.Allah seni sınav için yarattı .O zaman herşey güllük gülüstanlık olsa niye yaratsın sizi.Çalışın sizde kazanın bu kadar basit.Kimileri bu dünyada dediklerinizin cezasını çeker kimileri diğer dünyada.Bana göre siz önce imamınızı tazeleyin.Allah mı dedi tecavüz dedin çoçuklara diye töbe şaha.Kulları karaktersizce yaradanın suçu ne...Şöyle düşün r10 bir ticaret yeri .bazıları bazılarını dolan-dırıyor ve sen diyorsun ki r10 suçlu...Anlattıgın tam buna benziyor.Herkezin fikrine saygı duyun bence.İyi forumlar..
ben herkesin fikrine saygı duyuyorum. benim tek isteğim. insanlar insan gibi yaşasın açlıktan ölmesin çocuklar tecavüze uğramasın. eğer gücüm kudretim olsa inan bunlara müsaade etmezdim. Allah göstermesin senin benim başıma gelseydi eğer böyle düşünürmüydğk bilemeyiz.