Anket Sizce hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 121
Sizce hangisi?
XİAOMİ REDMİ NOTE 10 LİTE
%45,45 (55 Oy)
iPhone 7 Plus
%54,55 (66 Oy)
  • 06-09-2020, 12:03:26
    #10
    knui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4k bütçe varsa
    xianomi note 10 pro var forumda 4000 tl imei kayıtlı
    sıfır satıyolar forumda alışveriş kategorisine bak
    lite nedir ya😀 yapmayın lütfen... Bulamazsanız link atarım

    dipnot 3 kişi satıyo 2 si pahalı biri ucuz. Hatta pahalı satan daha ucuzu yok diye baslık açmış diğer satan daha ucuz. Enteresan olaylar😀
    :d :d
  • 06-09-2020, 12:04:59
    #11
    o fiyata iphone alma pişman olursun ama üstüne para ekleyebiliyorsan bekle xr veya se al
    Edit: iphone 11 kullanıcısı olarak söylüyorum kuzenimde alacaktı alma dedim inadına gitti aldı şuan pişman
  • 06-09-2020, 12:07:01
    #12
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4k bütçe varsa
    Xianomi note 10 pro var forumda 4000 tl imei kayıtlı
    Sıfır satıyolar forumda alışveriş kategorisine bak
    Lite nedir ya😀 yapmayın lütfen... Bulamazsanız link atarım

    Dipnot 3 kişi satıyo 2 si pahalı biri ucuz. Hatta pahalı satan daha ucuzu yok diye baslık açmış diğer satan daha ucuz. Enteresan olaylar😀
    İkiside aynı fark yoki niye fazla para vereyim
  • 06-09-2020, 12:10:27
    #13
    Mi 10 Lite kullanıyorum. Arka kamerası iphone'dan daha iyi. Fiyat performans olarak xiaomi
  • 06-09-2020, 12:19:26
    #14
    7plus sahibi olarak , mi note 10 lite diyorum. 7plus daha iyi oyun oynatır ama batarya ve kamera konusunda xiaomi daha iyidir.
  • 06-09-2020, 12:21:27
    #15
    Mi 9 pro kullanıyorum 2 ay önce aldım gayet memnunum nedense ios bana itici geliyor android devam. İlk defa bir telefonda sarı yüzdesine bakmayı bıraktım efsane bir sarjı var ve 80 90 dakika da 0 dan 100e sarj oluyor
  • 06-09-2020, 12:22:51
    #16
    7 yıllık iphone kullanıcıydım artık sıkılmıştım ve gidip Xioami Mi Note 10 aldım. İyiki de almışım. 1 sene oldu nerdeyse ne arıza olayı ne donma olayı ne başka birşey
    Tavsiyem ( iphone kullanıcıları kızmasın ) Xioami Mi Note 10 Pro veya Normal.
  • 06-09-2020, 12:31:53
    #17
    Arkadaşlar fotoğrafçı bir tanıdık gerçek mp veren tek telefonun iphone olduğunu söylemişti. Zaten teknik olarak ufacık makinelere o kadar yüksek mp sığdıramazsın. Nanoteknoloji ile arka planda fotoğrafı işleyerek yüksek mp veriyor demişti. Ayreten eğer fotoğraf çekip instagramda satış yada fotoğraf paylaşmak ise amaç kaliteli çözünürlük düşmeden iphone ile paylaşabilirsiniz çünkü androidde yüzlerce telefon modeli var ve duyduğum kadarıyla instagram ile iphone arasında anlaşma var.

    Teknik olarak tam anlatamamış olabilirim ama bende 7 plus var ve piyasada önerilen çoğu telefonla lite olsun pro olsun fotoğraf çektim hiç birinde istediğim verimi alamadım.
  • 06-09-2020, 12:37:26
    #18
    ayoft.com
    iPhone 7 kullancısı olarak, tabii ki iPhone kamerada verdiği gerçek görüntü hiçbir telefonda yok. Ve 5 yıl kullanıp satmak istersen direkt paranın yarsını alıyorsun zaten ama bu diğer hiçbir android telefonda mümkün değil çöp olur o telefonlar.

    Bunu iPhone 7 Plus'un çıkış tarihine bakarak da anlayabilirsiniz. Aralarında 4 yıl var ama hala iPhone daha iyi diyebilirim. Babam iPhone 6 almıştı yurtdışından ilk çıktığında hala çok güzel şekilde kullanıyor. (Yazılımcı, sadece arama yapmıyor ) Evde şuanda 4 iphone var elimden geldiğince herkese iphone aldırmaya çalışıyorum