iPhone 7 kullancısı olarak, tabii ki iPhone kamerada verdiği gerçek görüntü hiçbir telefonda yok. Ve 5 yıl kullanıp satmak istersen direkt paranın yarsını alıyorsun zaten ama bu diğer hiçbir android telefonda mümkün değil çöp olur o telefonlar.
Bunu iPhone 7 Plus'un çıkış tarihine bakarak da anlayabilirsiniz. Aralarında 4 yıl var ama hala iPhone daha iyi diyebilirim. Babam iPhone 6 almıştı yurtdışından ilk çıktığında hala çok güzel şekilde kullanıyor. (Yazılımcı, sadece arama yapmıyor

) Evde şuanda 4 iphone var elimden geldiğince herkese iphone aldırmaya çalışıyorum