4k bütçe varsa
xianomi note 10 pro var forumda 4000 tl imei kayıtlı
sıfır satıyolar forumda alışveriş kategorisine bak
lite nedir ya😀 yapmayın lütfen... Bulamazsanız link atarım
dipnot 3 kişi satıyo 2 si pahalı biri ucuz. Hatta pahalı satan daha ucuzu yok diye baslık açmış diğer satan daha ucuz. Enteresan olaylar😀