Arkadaşlar fotoğrafçı bir tanıdık gerçek mp veren tek telefonun iphone olduğunu söylemişti. Zaten teknik olarak ufacık makinelere o kadar yüksek mp sığdıramazsın. Nanoteknoloji ile arka planda fotoğrafı işleyerek yüksek mp veriyor demişti. Ayreten eğer fotoğraf çekip instagramda satış yada fotoğraf paylaşmak ise amaç kaliteli çözünürlük düşmeden iphone ile paylaşabilirsiniz çünkü androidde yüzlerce telefon modeli var ve duyduğum kadarıyla instagram ile iphone arasında anlaşma var.

Teknik olarak tam anlatamamış olabilirim ama bende 7 plus var ve piyasada önerilen çoğu telefonla lite olsun pro olsun fotoğraf çektim hiç birinde istediğim verimi alamadım.