o fiyata iphone alma pişman olursun ama üstüne para ekleyebiliyorsan bekle xr veya se al
Edit: iphone 11 kullanıcısı olarak söylüyorum kuzenimde alacaktı alma dedim inadına gitti aldı şuan pişman