7 yıllık iphone kullanıcıydım artık sıkılmıştım ve gidip Xioami Mi Note 10 aldım. İyiki de almışım. 1 sene oldu nerdeyse ne arıza olayı ne donma olayı ne başka birşey
Tavsiyem ( iphone kullanıcıları kızmasın ) Xioami Mi Note 10 Pro veya Normal.