• 02-09-2020, 18:22:59
    #1
    Arkadaşlar mevcut covid19 testi pozitif çıkan ve 14 gün karantinaya kendini kapatan arkadaşlar 14. günden sonra ne yapıyor ?

    Yeniden test vermeye gidiliyor mu ? test yapmak için aranıyorlar mı yoksa evemi geliyorlar test için ?

    Yada 14 gün geçiren direk sokağamı çıkıyor ?

    Test yaptırmadan 14 gün bekleyip yada daha erken kendini dışarı atanların olduğunu duydum. Bu kadar bilinçsiz olamaz insan evladı.
  • 02-09-2020, 18:23:47
    #2
    Forum doktoruna soralım Misafir;
    • Akbas
    Akbas bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-09-2020, 18:24:34
    #3
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum , karantinadayız ancak bir bilgi verilmedi. 14 Günde iyileşiyor muyuz nedir bu rahatlık anlam veremedim. Takipteyim
  • 02-09-2020, 18:24:36
    #4
    Eşimin annesi pozitifti 14 gün karantinadan sonra bi 14 gün daha uzattılar karantina süresini. Daha sonra son karantinada bitince hastaneyi aradı ve test yapmayacaklarını iyileştiğinizi hissediyorsanız dışarı çıkabileceğini söylediler. Yani 14 gün sonunda yeni bir test yapmadılar.
  • 02-09-2020, 18:25:30
    #5
    Evde bekliyoruz. Test durumu bölgesel olarak değişmekte. Her yerde 2. testi yapmıyorlar. İyi hissediyorsanız test yapmaya gitmeyin. Evde kendinizi izole etmeye devam edin. Benim 1 aydan uzun sürdü şikayetlerim.
  • 02-09-2020, 19:08:16
    #6
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar mevcut covid19 testi pozitif çıkan ve 14 gün karantinaya kendini kapatan arkadaşlar 14. günden sonra ne yapıyor ?

    Yeniden test vermeye gidiliyor mu ? test yapmak için aranıyorlar mı yoksa evemi geliyorlar test için ?

    Yada 14 gün geçiren direk sokağamı çıkıyor ?

    Test yaptırmadan 14 gün bekleyip yada daha erken kendini dışarı atanların olduğunu duydum. Bu kadar bilinçsiz olamaz insan evladı.
    kan degerleri ve akciger grafisi/ tomografisi ile hastalar değerlendiriliyor. Gerekli görülen hastalar yatırılıyor evde tedavi olabilecek hastalar tedavi verilerek evde karantinaya alınıyor. Toplam 14 gun karantina uygulanıyor bu süre zarfında genel durumumda kötüleşme ateş şikayetinin devam etmesi gibi şikayetleri olan hastalar tekrar acil servislere başvuruyor. Şikayetleri gerileyen hastalar ise 14. Gunden sonra karantinadan çıkıyor. Bakanlıgın son rehberine gore tedavi ve takip yapıyoruz. Son rehberde kontrol test istemi yok. Dunyada genel olarak bulaştırıcılık suresi 14 gun olarak kabul ediliyor. Ancak 28 güne kadar bulaşıcılık oldugunu bildiren vakalar da var. Aynı zamanda bir kez gecirmek koruyucu değil. Geciren hastalar bir daha geçirebiliyor. Bu nedenle herkesin mümkün oldukça evde kalmalarını öneriyoruz...
    • tunatun
    • fatikben
    • chnyrdkl
    tunatun, chnyrdkl ve bunu beÄŸendi.
    4 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-09-2020, 21:25:41
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kan degerleri ve akciger grafisi/ tomografisi ile hastalar değerlendiriliyor. Gerekli görülen hastalar yatırılıyor evde tedavi olabilecek hastalar tedavi verilerek evde karantinaya alınıyor. Toplam 14 gun karantina uygulanıyor bu süre zarfında genel durumumda kötüleşme ateş şikayetinin devam etmesi gibi şikayetleri olan hastalar tekrar acil servislere başvuruyor. Şikayetleri gerileyen hastalar ise 14. Gunden sonra karantinadan çıkıyor. Bakanlıgın son rehberine gore tedavi ve takip yapıyoruz. Son rehberde kontrol test istemi yok. Dunyada genel olarak bulaştırıcılık suresi 14 gun olarak kabul ediliyor. Ancak 28 güne kadar bulaşıcılık oldugunu bildiren vakalar da var. Aynı zamanda bir kez gecirmek koruyucu değil. Geciren hastalar bir daha geçirebiliyor. Bu nedenle herkesin mümkün oldukça evde kalmalarını öneriyoruz...
    peki siz evde kalıyor musunuz doktor hanım? tatiller falan filan
  • 03-09-2020, 11:30:38
    #8
    Vallahi bana saçma geldi.
    14 gün sonunda benim rahatsızlığım devam ederse ne olacak ? Hiç bir belirti olmadan covid19 pozitif duruyor olursa bedenimde ? İyiyim diye dışarı atarsam kendimi ne olacak ? Belirti yok diye testde yapmıyorlar.