Arkadaşlar mevcut covid19 testi pozitif çıkan ve 14 gün karantinaya kendini kapatan arkadaşlar 14. günden sonra ne yapıyor ?

Yeniden test vermeye gidiliyor mu ? test yapmak için aranıyorlar mı yoksa evemi geliyorlar test için ?

Yada 14 gün geçiren direk sokağamı çıkıyor ?

Test yaptırmadan 14 gün bekleyip yada daha erken kendini dışarı atanların olduğunu duydum. Bu kadar bilinçsiz olamaz insan evladı.