Vallahi bana saçma geldi.
14 gün sonunda benim rahatsızlığım devam ederse ne olacak ? Hiç bir belirti olmadan covid19 pozitif duruyor olursa bedenimde ? İyiyim diye dışarı atarsam kendimi ne olacak ? Belirti yok diye testde yapmıyorlar.