Eşimin annesi pozitifti 14 gün karantinadan sonra bi 14 gün daha uzattılar karantina süresini. Daha sonra son karantinada bitince hastaneyi aradı ve test yapmayacaklarını iyileştiğinizi hissediyorsanız dışarı çıkabileceğini söylediler. Yani 14 gün sonunda yeni bir test yapmadılar.