• 01-09-2020, 22:18:01
    #73
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o zaman çok normal ya birde aylık olduğu için. Muhtemelen çağırırlar sizi bi ifade isterler sözlü
    Anladım hocam yardımlarınız için teşekkür ederim
  • 01-09-2020, 22:31:27
    #74
    Ben günlük 1 2 bin tl hatta daha fazla tutarlarla çok uzun süreler işlem yaptım hiç sorun yaşamadım acaba neden böyle sorun oldu ki ? hepside hesaptan hesaba tarzı ödemelerdi.

    Ve aklınızda olsun hesabınıza gelen paralarda açıklama kısmı boş bırakılmış ise yasal olarak o borç ödemesi olarak geçer kısacası borcum vardı aldım diyebiliyorsunuz zaten
  • 01-09-2020, 22:31:55
    #75
    Hocam masakla alakası yok.
    Aynısı bizim başımıza geldi.
    Kişisel hesaptan çok fazla transfer ve para girişi olduğu için banka kendini koruyor bu şekilde.
    Ticariye geçin diyor açıkcası.
    1-2 telefon görüşmesi ve mail ile 10 k parayı aldım.
    Arkasından yatan 5 k parayıda tekrar mailleşme yöntemi ile aldım.
    Banka el koyamaz.
    Çamura yatarlarsa savcılıkla tehdit et.
    En fazla 3-5 gün uğraşırsın geri alırsın dert etme.
  • 01-09-2020, 22:32:56
    #76
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben günlük 1 2 bin tl hatta daha fazla tutarlarla çok uzun süreler işlem yaptım hiç sorun yaşamadım acaba neden böyle sorun oldu ki ? hepside hesaptan hesaba tarzı ödemelerdi.

    Ve aklınızda olsun hesabınıza gelen paralarda açıklama kısmı boş bırakılmış ise yasal olarak o borç ödemesi olarak geçer kısacası borcum vardı aldım diyebiliyorsunuz zaten
    Anladım siz ne zamandır bu işi yapıyorsunuz acaba bazıları açıklamalara uc yazıyor diyemi oldu ?
  • 01-09-2020, 22:40:21
    #77
    mraydinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam masakla alakası yok.
    Aynısı bizim başımıza geldi.
    Kişisel hesaptan çok fazla transfer ve para girişi olduğu için banka kendini koruyor bu şekilde.
    Ticariye geçin diyor açıkcası.
    1-2 telefon görüşmesi ve mail ile 10 k parayı aldım.
    Arkasından yatan 5 k parayıda tekrar mailleşme yöntemi ile aldım.
    Banka el koyamaz.
    Çamura yatarlarsa savcılıkla tehdit et.
    En fazla 3-5 gün uğraşırsın geri alırsın dert etme.
    Şuan bir destek talebi açıldı ondan dönüt bekliyorum hani masak olup olmadığı belli değil ki ne idda nede kripto paraya ilgim yok hani kendileride diyor ya ticari hesaba geçiş yaparsınız yâda paranız başka bir banka hesabına aktarılır şuan için hesabım inceleniyormuş
  • 01-09-2020, 22:42:39
    #78
    grawel00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan bir destek talebi açıldı ondan dönüt bekliyorum hani masak olup olmadığı belli değil ki ne idda nede kripto paraya ilgim yok hani kendileride diyor ya ticari hesaba geçiş yaparsınız yâda paranız başka bir banka hesabına aktarılır şuan için hesabım inceleniyormuş
    Şikayet varmı diye bakacaklar, eğer herhangi bir sorun yoksa dönüş yapıp nereye aktaralım diye soracaklar.Banka,İban bilgisi ve dilekçe yazdırıp altına imza attırıp kimlikle beraber fotoğrafınızı isteyecekler.
    Bunlar gerçekleştikten sonra ödemeniz verdiğiniz bankaya yatacak.
    Eğer vergi kaçırmıyorsanız masakla işiniz yok
    Bizim öyle bir derdimiz yoktu.Devlette kapımızı çalmadı çok şükür.
    He bu arada, eğer masakla ilgili probleminiz varsa mailinize gelen ödeme dekontlarına fatura kesin.
    En azından geldiklerinde cevap verebilirsiniz.
  • 02-09-2020, 00:41:52
    #79
    BLACKDOWN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enparayı Kesinlikle kullanmayın yurtdışından btc satıp aktardı arkadaş onada Masak el koydu. Enpara hiçbir şekilde güvenli değil dostlar. Ziraat bank kullanıyorum her turlu yüklü tutarda tek 1 sorun yaşamadım. 400 bin liralık btc satılıp enparaya aktarılıyor anında Masak el koyuyor.
    Ziraat bankasındamı el koyuyor hocam yoksa enparada mı ?
  • 02-09-2020, 00:43:14
    #80
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat bankasındamı el koyuyor hocam yoksa enparada mı ?
    Enpara sıkıntı diyorlar ziraatte sorun yok
  • 02-09-2020, 00:59:28
    #81
    Arkadaşlar olayın banka ismi ile bir alakası yok.

    kişide olsa şirkette olsa belirli bir tutarın ve sayının üzerindeki işlemler otomatik olarak günlük - haftalık ve aylık olarak başta maliye bakanlığı ve gib olmak üzere ilgili kurumlarla paylaşılır. Hesabınıza 10 bin TL girdiyse isterse eşiniz dostunuz yollasın o yine kontrole girer. Bu işlemler bütün bankalarla ortak değerlendirilir şüpheli işlem varsa onun üzerine gidilir.

    Burada kişinin şahsıyla alaklı olarak birisi girip aa doğana para gelmiş bir bakayım gibi konu yok. Ziraatte olmuyor enparada oluyor, halkta olmuyor garantide oluyor gibi bir şey kesinlike olmaz. Hepsinin bağlı olduğu kurum ve kuruluşlar var, para transferlerinin geçtiği kurumlar var.

    Ben bankada çalışıyorum, mesela bugün yapılan işlemleri bu gece ben yollayacağım ama dosyanın içerisinde kim var ne var hiç bilmem etmem. Bankada kimsenin de umrunda değil dosyanın içerisindeki isimler.