Ben günlük 1 2 bin tl hatta daha fazla tutarlarla çok uzun süreler işlem yaptım hiç sorun yaşamadım acaba neden böyle sorun oldu ki ? hepside hesaptan hesaba tarzı ödemelerdi.
Ve aklınızda olsun hesabınıza gelen paralarda açıklama kısmı boş bırakılmış ise yasal olarak o borç ödemesi olarak geçer kısacası borcum vardı aldım diyebiliyorsunuz zaten