Hocam masakla alakası yok.
Aynısı bizim başımıza geldi.
Kişisel hesaptan çok fazla transfer ve para girişi olduğu için banka kendini koruyor bu şekilde.
Ticariye geçin diyor açıkcası.
1-2 telefon görüşmesi ve mail ile 10 k parayı aldım.
Arkasından yatan 5 k parayıda tekrar mailleşme yöntemi ile aldım.
Banka el koyamaz.
Çamura yatarlarsa savcılıkla tehdit et.
En fazla 3-5 gün uğraşırsın geri alırsın dert etme.