Hocam masakla alakası yok.
Aynısı bizim başımıza geldi.
Kişisel hesaptan çok fazla transfer ve para girişi olduğu için banka kendini koruyor bu şekilde.
Ticariye geçin diyor açıkcası.
1-2 telefon görüşmesi ve mail ile 10 k parayı aldım.
Arkasından yatan 5 k parayıda tekrar mailleşme yöntemi ile aldım.
Banka el koyamaz.
Çamura yatarlarsa savcılıkla tehdit et.
En fazla 3-5 gün uğraşırsın geri alırsın dert etme.
Şuan bir destek talebi açıldı ondan dönüt bekliyorum hani masak olup olmadığı belli değil ki ne idda nede kripto paraya ilgim yok hani kendileride diyor ya ticari hesaba geçiş yaparsınız yâda paranız başka bir banka hesabına aktarılır şuan için hesabım inceleniyormuş