Şuan bir destek talebi açıldı ondan dönüt bekliyorum hani masak olup olmadığı belli değil ki ne idda nede kripto paraya ilgim yok hani kendileride diyor ya ticari hesaba geçiş yaparsınız yâda paranız başka bir banka hesabına aktarılır şuan için hesabım inceleniyormuş
Şikayet varmı diye bakacaklar, eğer herhangi bir sorun yoksa dönüş yapıp nereye aktaralım diye soracaklar.Banka,İban bilgisi ve dilekçe yazdırıp altına imza attırıp kimlikle beraber fotoğrafınızı isteyecekler.
Bunlar gerçekleştikten sonra ödemeniz verdiğiniz bankaya yatacak.
Eğer vergi kaçırmıyorsanız masakla işiniz yok

Bizim öyle bir derdimiz yoktu.Devlette kapımızı çalmadı çok şükür.
He bu arada, eğer masakla ilgili probleminiz varsa mailinize gelen ödeme dekontlarına fatura kesin.
En azından geldiklerinde cevap verebilirsiniz.