• 15-08-2020, 20:07:56
    #1
    Merhaba,
    Trafikte kullanmak üzere atv düşünüyorum.
    Atv nin sigorta plaka muayene vs elime geçene kadar ne kadar masraf tutar bilgisi olan var mı?
    Ek olarak herkes ulaşımda motorsiklet kullan diyor da ben atv kullanmak istiyorum mantıklı mı sizce?
  • 15-08-2020, 20:11:28
    #2
    atv bence keyif aracıdır hocam trafikte kullanmak için pek uygun olduğunu düşünmüyorum, motor daha mantıklı
  • 15-08-2020, 20:11:46
    #3
    Atv daha güvenli fakat hız yapmıyor. Yani tehlike anında kaçacak kadar hız yapmıyor. Ayrıca atv çok yakıyor. Motosiklet ise daha güvensiz kaza anında fakat seri. Kısmen daha az yakıyor atv ye göre. 1000 cc ye çıkmazsan. Benimde ikilemde kaldığım bir konuydu.
  • 15-08-2020, 20:11:58
    #4
    Bende 500cc kuba var 2015 model. Öncelikle yakıtı içiyor haberin olsun.

    ATV arazi aracı, ulaşım aracı değil. Ayrıca 60km/h geçmemelisin ATV'de devirirsin.

    Motor ruhsatlı ve traktör ruhsatlı alabilirsin.

    Traktör ruhsatlı olan otoyola çıkamaz. Ama vergisi ucuzdur. Sigortası da uygundur. B ehliyeti ile kullanılır.
    Motor ruhsatlı olan her yola çıkar.

    Şehir içi kullanacaksan mutlaka on-road lastik takmalısın. Default gelen lastiklerle asfaltta kendini birden 2 şerit yanda bulursun.

    Güncel fiyatları ve trafik sigortası fiyatını bilmiyorum. Yıllık sigortacı tüm şirket arabalarını birden kesiyor.
  • 15-08-2020, 20:13:06
    #5
    oguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atv bence keyif aracıdır hocam trafikte kullanmak için pek uygun olduğunu düşünmüyorum, motor daha mantıklı
    Templar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atv daha güvenli fakat hız yapmıyor. Yani tehlike anında kaçacak kadar hız yapmıyor. Ayrıca atv çok yakıyor. Motosiklet ise daha güvensiz kaza anında fakat seri. Kısmen daha az yakıyor atv ye göre. 1000 cc ye çıkmazsan. Benimde ikilemde kaldığım bir konuydu.
    Amacım hız veya keyif değil. İşe giderken otobüs beklemek istemiyorum artık
  • 15-08-2020, 20:14:10
    #6
    sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacım hız veya keyif değil. İşe giderken otobüs beklemek istemiyorum artık
    o zaman alın düşük cc bi motorsiklet sizi çok rahat ettirecektir.
  • 15-08-2020, 20:15:29
    #7
    oguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman alın düşük cc bi motorsiklet sizi çok rahat ettirecektir.
    Motorsiklet ailem müsade etmiyor. Pek güvenilir olduğu söylenemez. Ama atv ye çok ılımlı baktılar
  • 15-08-2020, 20:17:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Millet olumsuz yorum atmışta bu atv'lerden bi memnun olan benim heralde alın hocam pişman olmazsınız mtv'de yok b ehliyeti kullanabiliyor. Sadece plaka ve sigorta kesiyorsunuz oda yüksek bir maliyet değil.
  • 15-08-2020, 20:20:33
    #9
    AkdenizReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet olumsuz yorum atmışta bu atv'lerden bi memnun olan benim heralde alın hocam pişman olmazsınız mtv'de yok b ehliyeti kullanabiliyor. Sadece plaka ve sigorta kesiyorsunuz oda yüksek bir maliyet değil.
    Hocam yıllık masrafınız tahmini nedir? ( net rakam beklemiyorum )
    Ortalama şu şu arası diyebileceğiniz birşey var mı?
    Birde yakıt masrafınız nedir?