Merhaba,
Trafikte kullanmak üzere atv düşünüyorum.
Atv nin sigorta plaka muayene vs elime geçene kadar ne kadar masraf tutar bilgisi olan var mı?
Ek olarak herkes ulaşımda motorsiklet kullan diyor da ben atv kullanmak istiyorum mantıklı mı sizce?