Bende 500cc kuba var 2015 model. Öncelikle yakıtı içiyor haberin olsun.
ATV arazi aracı, ulaşım aracı değil. Ayrıca 60km/h geçmemelisin ATV'de devirirsin.
Motor ruhsatlı ve traktör ruhsatlı alabilirsin.
Traktör ruhsatlı olan otoyola çıkamaz. Ama vergisi ucuzdur. Sigortası da uygundur. B ehliyeti ile kullanılır.
Motor ruhsatlı olan her yola çıkar.
Şehir içi kullanacaksan mutlaka on-road lastik takmalısın. Default gelen lastiklerle asfaltta kendini birden 2 şerit yanda bulursun.
Güncel fiyatları ve trafik sigortası fiyatını bilmiyorum. Yıllık sigortacı tüm şirket arabalarını birden kesiyor.