AkdenizReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet olumsuz yorum atmışta bu atv'lerden bi memnun olan benim heralde alın hocam pişman olmazsınız mtv'de yok b ehliyeti kullanabiliyor. Sadece plaka ve sigorta kesiyorsunuz oda yüksek bir maliyet değil.
Hocam yıllık masrafınız tahmini nedir? ( net rakam beklemiyorum )
Ortalama şu şu arası diyebileceğiniz birşey var mı?
Birde yakıt masrafınız nedir?