Millet olumsuz yorum atmışta bu atv'lerden bi memnun olan benim heralde alın hocam pişman olmazsınız mtv'de yok b ehliyeti kullanabiliyor. Sadece plaka ve sigorta kesiyorsunuz oda yüksek bir maliyet değil.