oguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atv bence keyif aracıdır hocam trafikte kullanmak için pek uygun olduğunu düşünmüyorum, motor daha mantıklı
Templar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atv daha güvenli fakat hız yapmıyor. Yani tehlike anında kaçacak kadar hız yapmıyor. Ayrıca atv çok yakıyor. Motosiklet ise daha güvensiz kaza anında fakat seri. Kısmen daha az yakıyor atv ye göre. 1000 cc ye çıkmazsan. Benimde ikilemde kaldığım bir konuydu.
Amacım hız veya keyif değil. İşe giderken otobüs beklemek istemiyorum artık