• 06-08-2020, 22:30:16
    #1
    Bugün test yaptırdım uzun yola çıkacaktım. İnşallah negatif çıkar.

    Güncelleme :
    Bugün hastaneye gitmek için şehir arabasına bindiğimde çok kalabalık vardı ayakta bile yolcu vardı çok sıkışıktı bende bir anda karar değiştirip vazgeçtim topluluğa girmemek için, Akşam tekrar 112 aradım o kadar görüşmemize rağmen bana kendiniz gelmeniz Sosyal mesafe, maske falan demeye başladı artık benden günah gitti diyerek yarın sabah yola çıkacaktım.

    Ardından Aile hekimi telefon numarasını bulup durumu izah ettim. Bana 112'den gelmeleri gerekir dedi kesinlikle gelmesi gerekir dedi ama gelmiyorsa yapacak bir şey yok kendin gideceksin durumu anlatırsın dedi. Pazar günü de yola çıkacağım artık sabah isterse araba tıklım tıklım dolu olsun benden günah gitti gideceğim diye düşünürken şimdi farkettim burnum koku almaya başladı

    Şimdi bakıyorum da hiç bir şey öyle söylendiği gibi değil, hastaneye gidince test yapılacağı bile meçhul...


    07.08.2020: Burnum koku almıyor diye konu açmıştım. --> https://www.r10.net/off-topic/244978...post1077717635

    Hala burnum koku almıyor bayramla beraber yıllık izine çıkmıştım Memleketime geldim tek başıma kalıyorum.Haftaya çalışacağım için virüse yakalandıysam da kendimi geçtim başkalarına bulaştırmak istemediğim için test yaptırmak istiyorum. Bugüne kadar niye gitmedin gibi bir şey derseniz de evde kalıyorum zaten dışarı çıkmıyorum.

    Geçen gün 112 ile görüştüğümde il dışından geldiğiniz için test yapma ihtimali yüksek olsa da kesin konuşamam dedi. Yarın bir aksilik olmazsa Bartın devlet hastanesine gideceğim.

    Hastaneye gidince nasıl test yaptırabilirirm. Daha önce test yaptıranlar veya bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.

    Pazar günü yola çıkacağım...
  • 06-08-2020, 22:31:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    devlet hastenisinin aciline gidip kusuyorum ateşim inip çıkıyor tat almıyorum koku almıyorum diye şikayette bulunursan test yaptırıyolar dostum
  • 06-08-2020, 22:33:32
    #3
    Öncelikle geçmiş olsun. Türkiye'nin neresinde olursanız olun, en yakın sağlık kuruluğuna giderek covid 19 belirtileri taşıdığınızı belirtmeniz yeterlidir. Covid kitleri kesin sonuç vermediği için büyük ihtimalle sürüntü alınacaktır. Sonuçları en erken 36 saat içinde çıkmaktadır. Bu durumda size düşen mesafenizi korumanız ve izole olmanızdır. Aksi halde bulaş tüm çevreye ulaşır.
  • 06-08-2020, 22:35:42
    #4
    Geçmiş olsun hocam. Devlet hastanesine gidip şikayetlerinizi söyleyin onlar sizi yönlendirecektir. Burnunuzun koku almaması en büyük belirtilerden birisi. Pozitif çıkarsa telaş edecek bir durum yok, 2 hafta evinizde dinlenin Allah' ın izniyle geçecektir.

    https://www.r10.net/sorum-var/244263...isleyecek.html

    Not: Test sonucu genelde 2 ila 3 gün içinde çıkar, ne kadar erken giderseniz o kadar kâr hocam.
  • 06-08-2020, 22:38:04
    #5
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Devlet hastanesine gidip şikayetlerinizi söyleyin onlar sizi yönlendirecektir. Burnunuzun koku almaması en büyük belirtilerden birisi. Pozitif çıkarsa telaş edecek bir durum yok, 2 hafta evinizde dinlenin Allah' ın izniyle geçecektir.

    https://www.r10.net/sorum-var/244263...isleyecek.html

    Hocam geçmiş olsun, ben virüs ilk çıktığından beri düşüncem kimseye bulaştırmamak benim hayatta kaybedecek bir şeyim yok...

    Sizin durumunuz nasıl ? Size mesaj atacağım.
  • 06-08-2020, 22:43:23
    #6
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun, ben virüs ilk çıktığından beri düşüncem kimseye bulaştırmamak benim hayatta kaybedecek bir şeyim yok...

    Sizin durumunuz nasıl ? Size mesaj atacağım.
    2 haftam bugün doldu. Bu son günlerde iyiyim. 5 gün daha evde kalmam gerektiği söylendi. Duruma göre süreç daha da uzayabiliyormuş. İnşallah iyileştikten sonra detaylı şekilde bir konu açmayı düşünüyorum. Ne kadar erken test yaparsanız o kadar iyidir. Sonra işler sazan sarmalına dönüyo (virüs başkalarına bulaşıyor.)

    Eğer mesaj atarsanız elimden geldiğince yardımcı olurum. Son olarak sadece koku alamıyorum derseniz test yapmayabilirler, eğer halsizlik, öksürük, ateş, boğazda - göğüste veya sırtta ağrı varsa bunlarıda söylemeniz gerekmektedir.
  • 06-08-2020, 22:46:04
    #7
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 haftam bugün doldu. Bu son günlerde iyiyim. 5 gün daha evde kalmam gerektiği söylendi. Duruma göre süreç daha da uzayabiliyormuş. İnşallah iyileştikten sonra detaylı şekilde bir konu açmayı düşünüyorum. Ne kadar erken test yaparsanız o kadar iyidir. Sonra işler sazan sarmalına dönüyo (virüs başkalarına bulaşıyor.)

    Eğer mesaj atarsanız elimden geldiğince yardımcı olurum. Son olarak sadece koku alamıyorum derseniz test yapmayabilirler, eğer halsizlik, öksürük, ateş, boğazda - göğüste veya sırtta ağrı varsa bunlarıda söylemeniz gerekmektedir.

    Pm attım ama, anlık iletişime geçebileceğim bir yer olursa daha uygun olur Müsaitseniz.
  • 06-08-2020, 22:47:11
    #8
    Koku ve tad alamıyordum. Gribin bi ilerlemiş versiyonu gibi bir şey. Acil'e giderseniz ilgilenirler
  • 06-08-2020, 22:52:39
    #9
    Koku hiç mi alamıyorsunuz? Atıyorum parfüm sıktınız o kokuyu hiç mi duyamıyorsunuz?