Geçmiş olsun hocam. Devlet hastanesine gidip şikayetlerinizi söyleyin onlar sizi yönlendirecektir. Burnunuzun koku almaması en büyük belirtilerden birisi. Pozitif çıkarsa telaş edecek bir durum yok, 2 hafta evinizde dinlenin Allah' ın izniyle geçecektir.
https://www.r10.net/sorum-var/244263...isleyecek.html Not: Test sonucu genelde 2 ila 3 gün içinde çıkar, ne kadar erken giderseniz o kadar kâr hocam.