ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun, ben virüs ilk çıktığından beri düşüncem kimseye bulaştırmamak benim hayatta kaybedecek bir şeyim yok...

Sizin durumunuz nasıl ? Size mesaj atacağım.
2 haftam bugün doldu. Bu son günlerde iyiyim. 5 gün daha evde kalmam gerektiği söylendi. Duruma göre süreç daha da uzayabiliyormuş. İnşallah iyileştikten sonra detaylı şekilde bir konu açmayı düşünüyorum. Ne kadar erken test yaparsanız o kadar iyidir. Sonra işler sazan sarmalına dönüyo (virüs başkalarına bulaşıyor.)

Eğer mesaj atarsanız elimden geldiğince yardımcı olurum. Son olarak sadece koku alamıyorum derseniz test yapmayabilirler, eğer halsizlik, öksürük, ateş, boğazda - göğüste veya sırtta ağrı varsa bunlarıda söylemeniz gerekmektedir.