ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Devlet hastanesine gidip şikayetlerinizi söyleyin onlar sizi yönlendirecektir. Burnunuzun koku almaması en büyük belirtilerden birisi. Pozitif çıkarsa telaş edecek bir durum yok, 2 hafta evinizde dinlenin Allah' ın izniyle geçecektir.

https://www.r10.net/sorum-var/244263...isleyecek.html

Hocam geçmiş olsun, ben virüs ilk çıktığından beri düşüncem kimseye bulaştırmamak benim hayatta kaybedecek bir şeyim yok...

Sizin durumunuz nasıl ? Size mesaj atacağım.