Güncelleme :
Bugün hastaneye gitmek için şehir arabasına bindiğimde çok kalabalık vardı ayakta bile yolcu vardı çok sıkışıktı bende bir anda karar değiştirip vazgeçtim topluluğa girmemek için, Akşam tekrar
112 aradım o kadar görüşmemize rağmen bana kendiniz gelmeniz
Sosyal mesafe, maske falan demeye başladı artık benden günah gitti diyerek yarın sabah yola çıkacaktım.
Ardından
Aile hekimi telefon numarasını bulup durumu izah ettim. Bana 112'den gelmeleri gerekir dedi kesinlikle gelmesi gerekir dedi ama gelmiyorsa yapacak bir şey yok kendin gideceksin durumu anlatırsın dedi. Pazar günü de yola çıkacağım artık sabah isterse araba tıklım tıklım dolu olsun benden günah gitti gideceğim diye düşünürken
şimdi farkettim burnum koku almaya başladı
Şimdi bakıyorum da hiç bir şey öyle söylendiği gibi değil, hastaneye gidince test yapılacağı bile meçhul...