Devlet Hastanesi'nde acil kısmından yapılıyor hocam. Bayramın 2. Günü pozitif vaka ile temas var diye gittim sıra verildikten sonra test yapıldı. Hızlı davranmak onemli çünkü benim test Pozitif çıktı ve haberi alır almaz gittiğim icin aile içinde bişe çıkmadı sizde de çıkmaz İnsAllah. Rabbim göstermesin .